Vi gjentar suksessen med våre dagsturer til Stavern, Odd Nerdrum museet og hjemreise via Sandefjord - Strømstad med Color Line. Nå er det jo også åpnet ytterligere en etasje på Odd Nerdrum museet så det er bare å glede seg. Hva kan vi si, det er jo egentlig aldri feil med en kosetur nå på tidlig høst!